среда, 11 марта 2015 г.

Модуль 2. Рефлексія.

ЦЕЙ МОДУЛЬ ДОПОМІГ МЕНІ ПРОАНАЛІЗУВАТИ ПЕРЕВАГИ ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ ПРОЕКТІВ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ, А САМЕ УЧНІ ЗАОХОЧУЮ-ТЬСЯ ДО ПОШУКУ, ПРОВЕДЕННЯ ДОСЛІД-ЖЕНЬ У НАВЧАЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ТА РОЗВИТКУ НАВИЧОК МИСЛЕННЯ; ПІД-ТВЕРДЖУЮТЬ АБО НАВІТЬ ПОКРАЩУ-ЮТЬ НАВЧАЛЬНІ ДОСЯГНЕННЯ УЧНІВ (ОЦІНКИ); УЧНІ, ЯКІ ЗАДІЯНІ В НАВЧАЛЬНИХ ПРОЕКТАХ, БЕРУТЬ НА СЕБЕ БІЛЬШУ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА СВОЄ НАВЧАННЯ, НІЖ ПІД ЧАС ВИКОНАННЯ ТРАДИЦІЙНИХ ВПРАВ І ЗАВДАНЬ; ВИНИКАЮТЬ МОЖЛИ-ВОСТІ РОЗВИНУТИ СКЛАДНІШІ НАВИЧКИ: НАВИЧКИ МИСЛЕННЯ ВИЩИХ РІВНІВ, ВИРІШЕННЯ ПРОБЛЕМ, СПІВПРАЦІ ТА ЕФЕКТИВНИХ КОМУНІКАЦІЙ; З'ЯВЛЯЄТЬСЯ ДОСТУП ДО БІЛЬШ ШИРОКОГО СПЕКТРУ МОЖЛИВОСТЕЙ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ТА ВСЕБІЧНОГО ЗАЛУЧЕННЯ УЧНІВ, ЩО МАЮТЬ РІЗНІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ТА СТИЛІ НАВЧАННЯ.
РОЗГЛЯНУЛИ ПРИКЛАДИ ПРОФІЛІВ, ЯКІ В МАЙБУТНЬОМУ ДОПОМОЖУТЬ НАМ СТВОРИТИ ВЛАСНІ.
СТВОРИЛИ ПУБЛІКАЦІЮ (БУКЛЕТ) ДЛЯ ОЗНАЙОМЛЕННЯ З НАВЧАЛЬНИМИ ПРОЕКТАМИ. КОЖЕН З УЧАСНИКІВ ОБРАВ СОБІ ЦІЛЬОВУ АУДИТОРІЮ, ДЛЯ ЯКОЇ ВИГОТОВЛЯВСЯ ДАНИЙ БУКЛЕТ.

НАПРИКЛАД, Я ГОТУВАЛА БУКЛЕТ ДЛЯ БАТЬКІВ. МОДУЛЬ ДУЖЕ СПОДОБАВСЯ. ПРОДОВЖУЮ ПРАЦЮВАТИ ДАЛІ.

Комментариев нет:

Отправить комментарий