ЦЕЙ МОДУЛЬ ДОПОМІГ МЕНІ ПРОАНАЛІЗУВАТИ ПЕРЕВАГИ ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ ПРОЕКТІВ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ, А САМЕ УЧНІ ЗАОХОЧУЮ-ТЬСЯ ДО ПОШУКУ, ПРОВЕДЕННЯ ДОСЛІД-ЖЕНЬ У НАВЧАЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ТА РОЗВИТКУ НАВИЧОК МИСЛЕННЯ; ПІД-ТВЕРДЖУЮТЬ АБО НАВІТЬ ПОКРАЩУ-ЮТЬ НАВЧАЛЬНІ ДОСЯГНЕННЯ УЧНІВ (ОЦІНКИ); УЧНІ, ЯКІ ЗАДІЯНІ В НАВЧАЛЬНИХ ПРОЕКТАХ, БЕРУТЬ НА СЕБЕ БІЛЬШУ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА СВОЄ НАВЧАННЯ, НІЖ ПІД ЧАС ВИКОНАННЯ ТРАДИЦІЙНИХ ВПРАВ І ЗАВДАНЬ; ВИНИКАЮТЬ МОЖЛИ-ВОСТІ РОЗВИНУТИ СКЛАДНІШІ НАВИЧКИ: НАВИЧКИ МИСЛЕННЯ ВИЩИХ РІВНІВ, ВИРІШЕННЯ ПРОБЛЕМ, СПІВПРАЦІ ТА ЕФЕКТИВНИХ КОМУНІКАЦІЙ; З'ЯВЛЯЄТЬСЯ ДОСТУП ДО БІЛЬШ ШИРОКОГО СПЕКТРУ МОЖЛИВОСТЕЙ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ТА ВСЕБІЧНОГО ЗАЛУЧЕННЯ УЧНІВ, ЩО МАЮТЬ РІЗНІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ТА СТИЛІ НАВЧАННЯ.
НАПРИКЛАД, Я ГОТУВАЛА БУКЛЕТ ДЛЯ БАТЬКІВ. МОДУЛЬ ДУЖЕ СПОДОБАВСЯ. ПРОДОВЖУЮ ПРАЦЮВАТИ ДАЛІ.
РОЗГЛЯНУЛИ ПРИКЛАДИ ПРОФІЛІВ, ЯКІ В МАЙБУТНЬОМУ ДОПОМОЖУТЬ НАМ СТВОРИТИ ВЛАСНІ.
СТВОРИЛИ ПУБЛІКАЦІЮ (БУКЛЕТ) ДЛЯ ОЗНАЙОМЛЕННЯ З НАВЧАЛЬНИМИ ПРОЕКТАМИ. КОЖЕН З УЧАСНИКІВ ОБРАВ СОБІ ЦІЛЬОВУ АУДИТОРІЮ, ДЛЯ ЯКОЇ ВИГОТОВЛЯВСЯ ДАНИЙ БУКЛЕТ.
СТВОРИЛИ ПУБЛІКАЦІЮ (БУКЛЕТ) ДЛЯ ОЗНАЙОМЛЕННЯ З НАВЧАЛЬНИМИ ПРОЕКТАМИ. КОЖЕН З УЧАСНИКІВ ОБРАВ СОБІ ЦІЛЬОВУ АУДИТОРІЮ, ДЛЯ ЯКОЇ ВИГОТОВЛЯВСЯ ДАНИЙ БУКЛЕТ.
НАПРИКЛАД, Я ГОТУВАЛА БУКЛЕТ ДЛЯ БАТЬКІВ. МОДУЛЬ ДУЖЕ СПОДОБАВСЯ. ПРОДОВЖУЮ ПРАЦЮВАТИ ДАЛІ.
Комментариев нет:
Отправить комментарий