вторник, 3 марта 2015 г.

Модуль1. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені обміркувати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме: здобути нові уміння і навички використовувати ІКТ в навчальному процесі, уміти зацікавити дітей при вивченні шкільних предметів  та мати творчий підхід при закріпленні вивченого матеріалу.
Я дізналась деякий новий матеріал, який надалі планую використовувати в навчально-виховному процесі. В процесі такого експериментальних методів викладання та засвоєння предметів учні краще будуть засвоювати матеріал, будуть зацікавлені в навчальному процесі.
Було дуже цікаво. 

5 комментариев:

  1. Галино, а як Ви перевірите, що досягли цілі "мати творчий підхід при викладанні матеріалу"?

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Дякую за Ваший коментар.
      На мою думку, використання методу проектів на уроках - цікавий тому приклад. Але, все ж таки помилка у моєму висловлюванні в тому, що згадувана технологія допомогає для закріплення вивченого матеріалу, а не для його вивчення

      Удалить
    2. Я мала на увазі дещо інше: як ви перевірите, що маєте ТВОРЧИЙ ПІДХІД? Як доведете, що раніше його не було, а тепер він є?

      Удалить
  2. Я вважаю, що ви впораєтесь із цим завданням.

    ОтветитьУдалить
  3. Галино ви вибрали дуже цікаву тему в якій можна продемонструвати безліч методик роботи у групах. Доречі педагог з мого закладу надає перевагу Linex і мотивує, що зтоді зникають проблеми з вірусами.

    ОтветитьУдалить